Enter Keyword

TESTIMONI HAMIL DENGAN GLA COMPLEX DAN ESP SHAKLEE

Nyaris-nyaris terlupa dah nak tulis ni..sebab masa dapat testimonial ni saya tengah bizi melayan tetamu. Dan bizi dilayan tetamu :P

Kira masih panas jugak la ni..testimoni terbaru saya dapat, hari Ahad lepas. Sebelum saya cerita panjang, ikuti 'perbualan' SMS antara saya dan beliau, kawan lama merangkap pengguna Shaklee atau lebih tepat lagi GLA dan ESP Shaklee ;)

Baby comel idaman semua ibu bapa

Hana: Akak 
Saya: Eh, siapa ni? (sebab beliau pakai no. lain)
Hana: Hanalah
Saya: Oh, Hana..no. lain ek.ngape hana?
Hana: Hehe..saya check pagi ni ada 2 line...tapi tak gi cek doktor lagi
Saya: Yeke, Alhamdulillah..Nanti gi cek jugak doktor eh..hana haritu beli GLA kan? Kena stop dah sekarang ni
Hana: Saya stop ikut akak cakap haritulah..tq akak.. Akak, ESP tu boleh makan kan?
Saya: Sama-sama..tahniah hana..Jaga makan jugak ye. Awal-awal ni jangan lasak sangat. Hihi.. ESP boleh..takde masalah..makan je cam bese
Hana: InsyaAllah

Alhamdulillah..alhamdulillah..segala puji hanya untuk Allah!

Untuk pengetahuan tuan2 puan2 sekalian.. Hana ni dah setahun berkahwin..Masa awal2 perkahwinan, beliau belum merancang untuk punya anak sebab masa tu tengah study. So sekarang baru teringin tapi beliau ada masalah kitar haid tak tetap. Lalu beliau berikhtiar dengan GLA Complex serta ESP.

Saya ada bagitahu dia, supaya kira waktu subur dengan betul, then makanlah GLA ikut step yang saya cadangkan. Sudah tertulis rezeki untuk dia barangkali, belum habis botol pertama beliau akhirnya disahkan hamil. Syukur Alhamdulillah..

Buat tuan2 puan2 yang merancang untuk punya cahaya mata tapi agak sukar untuk hamil, saya sarankan berikhtiarlah dengan Shaklee. Shaklee bukan ubat untuk hamil, tetapi vitamin-vitamin dan nutrisi yang Shaklee bekalkan adalah untuk menampung kekurangan dalam diet seharian kita yang kebanyakannya penuh dengan bahan kimia.

Jadi dengan nutrisi yang lengkap, segala tindak balas biokimia dalam tubuh berjalan dengan lancar dan diaktifkan semula.

Sebagai contoh GLA Complex Shaklee (yang sering disalahertikan sebagai pil hamil) sebenarnya adalah asid lemak Omega-6 yang badan kita PERLU tetapi badan tak boleh hasilkan. Maka kita perlu ambil Omega-6 dari sumber luar. Begitu juga vitamin-vitamin yang lain.

Ada sesetengahnya pula, walaupun ia dihasilkan oleh badan, namun dengan gaya hidup dan pemakanan kita, apa yang badan kita hasilkan tidak mencukupi untuk ia bertindak dengan berkesan.

Tiada masalah jika tuan2 puan2 berikhtiar dengan apa cara sekalipun (asalkan halal) tetapi keperluan ASAS tubuh mestilah dipenuhi terlebih dahulu. Keperluan asas tersebut ialah protein, vitamin, lemak, karbohidrat, garam dan mineral.

Sebab itu kami mencadangkan set lengkap kehamilan yang terdiri daripada protein (ESP), multivitamin dan multimineral (Vitalea), B complex, Vitamin C, Vitamin E, Zink, GLA Complex untuk seliaan hormon, serta nutrisi pilihan seperti Alfalfa Complex.

Set kesuburan Shaklee

Tetapi tak bermakna anda harus ambil kesemuanya sekali. Anda boleh pilih mengikut bajet dan kesesuaian. Sebelum dapatkan vitamin2 tersebut, dapatkan dulu konsultasi eksklusif daripada saya.

Nak baca tentang set kesuburan boleh KLIK SINI. Ok, sebelum membuat belian, pastikan dulu masalah anda, then hubungi saya untuk konsultasi percuma.

Semoga impian anda untuk mendapat cahaya mata dimakbulkan Allah. Amiinn..

Meh2 hubungi saya;

Suhaila 013-2369434
WhatsApp:012-9645614
fb/ Su AnNajah

1 ulasan:

  1. mohon share di blog saya...
    http://carisetbersalin.blogspot.com

    BalasPadam