Enter Keyword

TESTIMONI TURUN BERAT 10KG DALAM MASA 4 BULAN DENGAN SHAKLEE!

Ni testimoni panas jugak ni.. tapi peram seminggu sebab line internet slow nak buka blog pun sakit.

Kisahnya customer ni jiran kepada adik ipar saya. Tengok entry TESTIMONI BERJAYA HAMIL LEPAS TURUNKAN BERAT BADAN ini. Jadi orang2 dikejiranan mereka ni memang makan Shaklee terutamanya set kurus dari saya ;P.. tengoklah tak lama lagi orang2 di kejiranan ni semua sihat walafiat dan slim melim belaka kekekeke..

Kisahnya kak Amy ni mempunyai berat asal 67 kilo sebaik selepas melahirkan anak dia bulan bape entah hujung tahun lepas kot lupa pulak. Jadinya beliau mencuba set kurus Shaklee (setelah di promot oleh adik ipar saya) tu tadi. Setiap bulan memang tak pernah miss.

Mula2 beliau makan set kurus yg ada vitalea, lecithin dan alfalfa. Kemudian bulan-bulan berikutnya beliau hanya mengambil lecithin dan alfalfa sahaja.

Dengan istiqomah dan penuh keazaman, selama 4 bulan dan akhirnya beliau berjaya menurunkan berat sehingga 57 kg!!! 4 bulan beb!!

Tu kan dah kata, kalau ikut panduan terutama cukupkan keperluan air 1liter/25kg berat badan, mesti berjaya punyalah.

Selain itu beliau ibu menyusu. Jadi memang mudah nak bakar kalori. Apabila bayi menyusu, 500 kalori dibakar! Sebab tu saya sendiri kurus keding macam ni ha.. hahaha..

Jadi jika baru lepas bersalin, susukan bayi dengan penuh minat. Selain membina 'bonding' yg kukuh antara ibu dan bayi, ia juga dapat membakar kalori dengan berkesan!

Ok, sape nak set kurus atau lain-lain produk Shaklee, boleh hubungi saya:

Suhaila 013-2369434
WhatsApp: 012-9645614
fb/ su annajah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan