Enter Keyword

SET KECANTIKAN SHAKLEE PENGALAMAN SENDIRI

Assalamualaikum, salam sejahtera..

Wahh berkobar-kobar nih..hajatnya nk continue cerita psl vitamin E yg tertangguh dan tak sempat publish. Tapi saje nak share since saya sedang mengambil set D iaitu set kecantikan so saya nk bgtau pengalaman saya sendiri.


Saya mula ambil set D ini (yg terdiri daripada sustained release vita C, Vitamin E dan Vitamin B kompleks).

Sebab apa saya amlbil set ni?
Ok, memulanya sebab nak raya! hehe saya nk masa raya nanti jerawat yg ada di muka saya ni x teruk sangat. saya sgt jeles kat mereka2 yg mukanya licin tp guna byk bhn kimia. saya nk tunjuk n buktikan yg saya tak perlu bahan kimia untuk cantik. (^_^)

Sebab no.2, saya bosan dengan muka yg berjerawat ni.. Dulu muka saya susah nk naik jerawat, sejak belajar dekat UM, maybe sebab selalu terdedah dgn pencemaran, matahari, radikal bebas, dan sebagainya kulit saya rosak. Jerawat mudah naik nak2 lagi waktu dtg bulan. Kulit pun macam kusam, x berseri, pencuci muka dan krim asik bertukar jenama. Duit habis, jerawat x surut2 pun.

Saya nk menikmati kesihatan sepenuhnya.. vitamin yg terdapat dalam set D ni bukan semata-mata untuk kecantikan sahaja, malah banyak manfaat yang lain seperti yg korang semua baca kat blog ni..boleh search kalau nk tau fungsi setiap vitamin, tp setakat ni entri saya baru tentang vitamin C dan akan datang tentang vitamin E.

Alhamdulillah syukur sangat, sy gembira, suami pun suka, saya tak sabar nak melihat hasil seterusnya nih. Kalau nk lagi best boleh ambil ESP sekali..Saya sedang membuat ujikaji terhadap wajah apa kesan jika kita ambil set asas sahaja. Saya akan kongsi kesan kepada kulit lepas ambil ESP nanti yer..

Sebenarnya, saya sedang berpuasa (puasa ganti x habis2 lagi) jadi saya mungkin kurang minum air putih. So kengkawan kalau nk cuba set ni, jangan lupa minum baaaaaaaanyaaaaakkkkk air tau. 3liter sekurang2nya.. barulah nurient dlm setiap vitamin lebih mudah diserap oleh tubuh.

OKlah..setakat ni saje pengalaman sendiri saya..gambar buat masa ni gambar belum ada, dah bersih licin nanti akan saya kongsikan dengan semua.. ;))

Kepada sesiapa yang nak order set D asas ini atau add on dengan ESP, jangan malu2 sms saya ke 013-2369434 (SU) atau emel je ke butik.annajah@gmail.com


Tiada ulasan:

Catat Ulasan